Lista mea de bloguri


luni, 18 aprilie 2011

O alta realitate-O noua experienta


Dincolo de ceea ce pot eu vedea, mai sus de cerul cel albastru, mai mareata decat lumea de sub soare, mai libera decat limitele acestui pamant; exista o altfel de lume fara griji, fara necazuri, poleita cu mult aur. Chiar daca nu se vede de pe pamantul limitat, plin cu oameni limitati; ea exista si ne-asteapta pe fiecare. Stralucirea Slavei lui Dumnezeu va fi indeajuns pentru a lumina intregul Paradis. Divinul Creator a pus in mintea omaenirii cea ingusta, gandul vesniciei, dorul de a fi din nou in Rai. Duhul Sfant aduna inimile deschise ca sa se reverse in ele si pentru a intari tarana cea trecatoare. E uimitor dar si maret sa vezi cum cete intregi de soldati se aduna din toate colturile pamantului pentru a-L inalta pe Creator, pentru a se ruga unii pentru altii, si pentru a chema Puterea Duhului Sfant peste ei. M-am bucurat enorm sa pot face si eu parte din aceasta mica armata, am avut onoarea de a ma ruga pentru oameni pe care probabil n-am sperat sa-i vad vreodata. Duhul lui Dumnezeu a lucrat in asa fel incat sa am ocazia de a ma ruga "live" pentru ei. Acele momente nu vroiam a se termina vreodata, nu-mi venea sa zic "Amin!" prea curand....ma inaltam in rugaciune cu duhul meu firav si simteam cum incet ma desprind de materia din care sunt creat. O minuscula frantura am putut vedea din intregul Glorios al miilor de ingeri, unde impreuna cu martirii si sfintii care au trait o data inaltau si glorificau pe Imparat, bucurosi de lucrarea pamanteasca. Fumul jertfei pamntesti se ridica pan la Cer, iar mirosul jertfei pamantenilor era de-un miros placut Domnului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu