Lista mea de bloguri


sâmbătă, 7 martie 2009

Regrete


Nci o dată n-am să uit clipa-n care Te-am trădat,desi erai alb imaculat Omul fără de păcat.te-am vandut pe nişte-arginţi , pe -Tine strălucirea-ntruchipată, ca un trădător Te-am părăsit lăsându-Te cu faţa uscată...Când Te rugai la Tatăl cel Ceresc, eu dormeam în pace, neputând veghea clipa de pe urmă.
Te+am bătut şi te-am scuipat, deşi Tu n-aveai nici o vină,pe-o cruce rece te-am crucificat ,crezându-mă victorios. Te huleam şi-mi băteam joc de Tine crezându-Te făr de apărar,de Ceruri părăsit. Sub Crucea Ta e-o baltă mare cu sânge Sfânt nevinovat ... eram nebun şi nu gândeam când printre lacrimi şi suspine Te rugai cu foc la Domnul cel din ceruri să-mi ierte prea marea-mi nebunie nebunie...nici o clipa nu m-ai urât, ci m-ai iubit cu foc. În clipa când Tu ţi-ai dat viaţa tot Cerul se-ntunecase, pietrele nu mai puteau sta în loc , cutrmuându-se tot pământul . Abia atunci mi-am dat seama ca Tu erai cu-adevărat Fiul Lui Dumnezeu , vrednic şi minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu